joi, 17 decembrie 2015

Pace

 "Nu putem găsi pacea dacă ne e frică de furtunile vieții."  Elisabeth Kubler-Ross
(psihiatru și autor al 'On Death and Dying')
Viața mea pare întotdeauna plină de dificultăți. Pare a avea mai mult decât partea corespunzătore mie de traume și pierderi. De ce am fost întotdeauna testat așa? Chiar nu e drept! Am fost atât de închis în mine și în nedreptatea dificultăților vieții, încât nu am putut că fiecare din aceste esperiențe dure a adus oportunități de creștere. În loc să-mi deplâng soarta și să învinovățesc oamenii și situațiile pentru ceea ce-mi părea a fi cauza dificultăților aș fi putut să observ ce rol am jucat eu însumi în situația respectivă ori lecțiile pe care le-aș fi putut învăța de la fiecare din aceste experiențe.
Deseori se spune că Dumnezeu nu ne dă mai mult decât putem duce. Am realizat mai târziu, intrând în program, că fiecare din aceste experiențe a fost o oportunitate unică de învățare pentru mine... că în ele era o șansă de creștere și maturizare. Când am putut să mă deschid total lecțiilor pe care le-am avut de învățat în viață, am devenit o persoană întreagă. Atunci viața mea s-a împlinit și am început să cunosc pacea și seninătatea.
Azi îmi voi aminti . . .
Sunt deschis lecțiilor pe care Puterea Superioară vrea să mi le transmită. Sunt deci capabil să cresc, să mă schimb și, făcând asta, voi ajunge să cunosc seninătatea și pacea.
A TRG Member

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Contact 12 Pasi