marți, 6 decembrie 2011

~ INTUIŢIA ~

:~*~:. .:~*~:. .:~*~:. .:~*~:. .:~*~:. .:~*~:

Nu-ţi asculta prietenii când Prietenul din tine spune "fă asta!"

Mahatma Gandhi
:~*~:. .:~*~:. .:~*~:. .:~*~:. .:~*~:. .:~*~:

Dicţionarul Oxford descrie intuiţia ca fiind "o înţelegere imediată a adevărului, fără raţionamente logice preliminare". Ei bine, eu cu siguranţă n-am făcut ceva din intuiţie cea mai mare parte a vieţii mele deoarece, pentru a lua orice decizie, trebuia să mă bazez pe logică. Practic, pentru orice aş fi făcut, aveam nevoie de o listă completă de "dacă... atunci", care să conţină orice posibilă consecinţă mi-aş fi putut închipui pentru fiecare acţiune, iar dacă ieşeau pe listă mai mult consecinţe negative, de cele mai multe ori ieşeam din acţiunea respectivă. Pe de altă parte, era frica de abandon în cazul unei consecinţe negative. Cum să am încredere că Puterea mea Superioară va avea grijă de mine, având în vedere că atâta timp eu am fost furios pe Dumnezeu şi n-am crezut nicio clipă că ar fi avut vreun rol în viaţa mea?

Una dintre minunile programului a fost întoarcerea credinţei într-o Putere Superioară care e întotdeauna acolo pentru mine atunci când am nevoie de ea. Încet, încet, am început să învăţ că tot ce am nevoie este să-mi întorc voinţa şi viaţa către El sistematic, aşa cum am citit în Pasul Trei şi atunci au început să se întâmple lucruri minunate. Din cauză că nu făcusem asta de atâta vreme, intuiţia mea fusese blocată. Pe măsură ce am început lucrarea într-o relaţie de zi-cu-zi cu Dumnezeu, gândurile intuitive s-au întors, iar acum sunt mai deschis să mă bazez pe ele, ştiind că există cineva care întotdeauna are grijă de mine.

Azi îmi voi aminti...
Să continui în a-mi întoarce voia şi viaţa către Dumnezeu, ştiind că legătura mea cu El, manifestată şi prin intuiţie, devine din ce în ce mai puternică şi că sunt din ce în ce mai deschis la voia Lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Contact 12 Pasi