marți, 6 decembrie 2011

SENINĂTATE

"Doamne, dă-mi seninătatea
să accept ceea ce nu pot schimba,
curajul să schimb ceea ce pot
şi înţelepciunea să le deosebesc.
Fie voia Ta şi nu a mea."
(Rugăciune pentru seninătate)
Viaţa mea înainte de abstinenţă era o luptă în întuneric pentru a-mi asigura stabilitatea lumii mele interioare si a mă proteja de şi mai multă durere. Prea multă suferinţă a îndurat acest copil. Nu a crezut niciodată că va putea reveni la Lumină. Dar ceaţa se ridica acum….sunt zile de limpezime şi bucurie. Cum ar fi putut stii asta? Era prea mică.
Împrejurările se schimbă….amintirirle scad în intensitate….pot fi din nou în siguranţă….îmi pot da voie sa fiu eu însămi. Voi lucra paşii din program pentru a păstra Lumina în interiorul meu.
Azi îmi voi aminti…
Mă rog pentru a înţelege că viaţa mea este un curs neîntrerupt….nu voi mai trăi în întuneric.

http://recovery.hiwaay.net/meditations/serenity.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Contact 12 Pasi